Gulsahural Kızlar 35+5teyim nolur midem de bi sıkıntı var muhtemelen boğazıma asit geliyor yanma da diyebiliriz böyle af edersiniz geğirme isteği oluyor fakat sonrasında asit yanma kalıyor boğazdan aşağı doğru iniyor o acı napicam allah aşkına uykumdan uyandım şimdi 2 gündür var dün 2 3 defa oldu ama bu gece hiç durmadı
Tuubaaa Gulsahural doktorunuzdan gaviscon şurup yazmasını isteyebilirsiniz. Benimde öyle oluyordu geceleri uyutmazdı çok kötü olurdum o şurubu kullandığımdan beri müthiş rahatım 🙏🎈
Vefas Gulsahural Şu an bende mise yanmasından uyandım uyuyamıyorum gaviscon içtim banamısın demedi🤭🤔😐
Esba2019 Gulsahural aynısı bana da oluyor canım 33+3 haftalığım bende soğuk süt beni inanılmaz rahatlatıyor bi dene istersen sende
Gulsahural Sblaykt Şimdi onu deneyeyim en azından boğazım parçalanacak sanki o derece oluyor anlamış değilim
Sudesude4646 Sut ve muz da iyi geliyor denemenizi tavsiye ederim ayrica basiniz biraz yuksekte yatin oda biraz rahatlatacaktir
Mrvbyhn Gaviscon hic fayda etmedi bana rennie duo diye bir ilac var doktorunuza danışarak bunu kullanabilirsiniz
Hmyra Elma ayran yoğurt bunlar iyi geliyor bende birde sırtınızı ve ayağınızı sıcak tutun onunda faydası oluyor
Gulsahural Hmyra ema yoğurt yedim bana mısın demedi yoğurt daha da Azdirdi can havliyle buraya yazdım son çare
GizemBurak Gulsahural ılık süt iç cnm bir brdk cok ama cok iyi gelyr bende 34 haftalik hamlym ve aynisi bendede var bana doktrm bu seklde onerdi ve sonuc cok iyi her gun duzenli ic ama ılık bi sekilde belli bi sureden sonra gecio
Zeyneppp34 Bebeğiniz ters döndüyse ayaklarıyla mideye baskı yapabiliyor olabilir bende aynı şekildeydim doktoruma sorduğumda bebiş ayaklarını ne zaman çekerse o zaman geçer demişti hafifledi çok şükür biraz 🤗
FHKK Gulsahural Bende 30 haftalığım aynı sorun bende de var bugün sağlık ocağına gidicem ama 2 yudum süt çok iyi geliyor rahatlatıyor elma da aynı şekilde. Benim boğaz yanmam böyle geçti 😏