Aksoy722 Kızlar geçen günde yazmıştım ben 5 Mart'ta kimyasal gebelik sonucu düşük yaptım ama bu ay ayın 16 di oldu hala hasta olmadım . Dün sabah sabah erken saatte gebelik testi yaptım negatif çıktı bende herşeyi öylece bırakıp çıktım banyodan artık üzüntüden banyoya hiç gitmedim görmemek için neyse akşam üstü testi çöpe atmak için banyoya girdim kontrol ederken testin kırılmış olduğunu gördüm idrar damlattigim yerde sünger gibi bişey vardı incecik oda yerinden oynamış vaziyette idi zaten biraz zorlayinca test ikiye ayrıldı sabah uyku sersemligiyle farketmemisim aklıma takıldı adetlerim düzenli olmasına rağmen 10 gün geciktim kendimi ne hamile gibi nede adet olacakmış gibi hissediyorum bu test bana yanlış sonuç vermiş olabilir mi ?
FatmaAtess Aksoy722 olabilir ama bahardan kaynaklı geçikmede yaşıyor olabilirsin veya stresten hayırlısı olsun hakkında yinede tekrar yap istersen sabah 🌸
Aksoy722 FatmaAtess yapmadım her sabah hafif ağrılarla uyanıyorum heh dyorm bu sabah olucam kesin ama tık yok malesef