Gokceboran Uykum olduğu halde uykuya dalmakta zorluk çekiyorum.2 gündür sabaha karşı 4-5 ten sonra uyuyabiliyorum.26. Haftada böyle bir dönem olmuştu.şimdide 37 haftalardayım
Buss1906 Gokceboran maalesef benn :( uykudan ölüyorum zar zor sabah 5 de dalıyorum 10 dk sonra pat diye uyanıyorum artık ayakucuna felan yastık koyup yer değiştiriyorum saçma sapan hallere giriyorum
Busrababuz Gokceboran bende uyuyorum ama en yakın ark olan lavoba yüzünden sürekli uyanıyorum 35 haftalığım artık uyuz oluyorum
Gokceboran Buss1906 tetikte bir uyku bilinç uykuya dalamıyor gibi bende öyleyim sabaha karşı uyuyorum sabahta çocuğun okulu var uykuya devam edemiyorum.
Esraaaaa Şu an ben!🙄 Hafta:36+0 Eşim yarın ameliyat olacak onun üzüntüsü de var kafamda dön dön yatamıyorum🙁
Gokceboran Busrababuz o zaten ayrı en Az 7-8 kez lavaboya gidilecek.cam açık uyuyorum sonra boğazlarda yutkunma problemi oluyor
Gokceboran istkizannesi bende öyleydim iş yerinde bayılacak gibi oluyordum.Doğum iznine girince durum düzelmişti yeniden başladı.özellikle uyumaya çalışmayıp film müzik kitap okumaya çalışıyorum kendi kendime uykuya dalıyorum zorlayınca hiç uyuyamıyor insan
istkizannesi Gokceboran evet aynen öyle oldu:( 34+5 iz bugün,bırakıcam deyip bırakamayorum evde de sıkılıyorum sonu nolacak bakalım😞
Demet34 Gokceboran bende de aynı durum söz konusu 27.haftadayım sabaha kadar uyuyamıyorum ama bu ara bişey keşfettim belki sizede yarayabilir YouTube’dan uyku meditasyonu açıp yatıyorum onu dinlerken uykuya dalmış oluyorum deneyin derim 😊
Gokceboran Demet34 evet onu bende yapıyorum işe yarıyor bazen🙋🏼♀️ Uykusuzluk zor oluyor toksa baş ağrısı yapıyor bende
SeherNilgnBakrc Gokceboran benim 20. Haftada başlayıp doğuma kadar sürmüştü uyuyabilsemde 1saat sonra uyanıp asla uyuyamıyordum
Gokceboran SeherNilgnBakrc sizin baya zor olmuş o kadar uzun süre dayanmak çok yıpratıcı olmuştur benim 2-3 gün oldu şimdide 2 gündür var.
cemre- Ben de 37. Haftadayım her gece uyanıyorum . Lavaboya gidip geldikten sonra uyuma isteğim var ama uyuyamıyorum . Kafam çok dolu sanki herrrşeyyy aklıma geliyor düşünüyorum saatlerce . Bence bu düşüncelerden uyuyamıyoruz . Son zamanlardayız ya birikti baya kaygı endişe heyecan. Sonra ezan okunuyor. Namazımı kıldıktan sonra rahatlıyorum uykum geliyor uyuyorum 😊