Gamzeincebeyaslan Canım bende 22 haftalık gebeyim ve aynı sıkıntı bende de var triod olduğunu söyledi doktorum ve ilaç yazdı kullanmamı söyledi aç karnına içiyordum hergün benimde ilacım bitti alamadım 2 gündür ben birşey olucağını zannetmem boşuna stres yapma sonuçta iki gün üç günden pek birşey olmaz hemen alıp içmeye devam ederiz olur biter