Arkadaşlar o kadar çok mu bilginiz var?? Doktor musunuz?? Oldu doğumu da evde yapın nasıl olduğunu biliyorsunuz, içiniz de nasıl rahat ediyo hayret??? İkili yaptırmamış, şeker yüklemesi gereksiz görüyormuş, vallahi pes. 2li 3lü test denen şey bi tüp kan vermek, ayrıntılı ultrasonla bebeğe bakılması. Size amuda kalkın, 3gün hastanede yatın diyen yok. Bu sırada sizde varsa bi rahatsızlık görülebilir, ve doğumdan hemen sonra müdahale şansı olur.. Ayrıca şeker im var diyen arkadaş, bilmediğin şey için yorum yaptığın için sana acımasız bir cevap vercem, aklın başına gelsin diye, geçmediyse 28.haftan kalk git baktır, yoksa iyi ihtimalle bebeğinle birlikte doğumdan sonra hastanede kaç gün belli değil yatıp insülin tedavisi görmek, kötü ihtimalle de ölü doğum yapmak.. Kendinize dikkat edin 🤞 abuk subuk fikirlere kapılmayın 🤞