Balkaymak61 41hafta 1 günlük oldu ve doktorum artık gerçekleri konuşalım bu çocuk kanala inmez dedi ☺️ Normal doğum çok istiyordum ve doktorumda beni hep normale yönlendirmişti ama artık ısrar etmek istemedik çünkü hiçbir belirti yoktu suni sancı deneyip belki doğuracaktım ama bu iki üç günü bulacaktı kendimede bebeğimede bunu yapmak istemedim.(Doğum esnasında bebeklerde çok yoruluyor) normal doğum isterken kesinlikle boş oturmadım pilates,squat,hamile egzersizleri yaptım bol bol hurma yedim yürüyüş yaptım ve cinsel ilişki... Gel gelelim hiç açılma olmadı,sancı yok,bebek kanala girmedi. Bende doktorumla ortak karar vererek spinal anesteziyle sezeryan oldum , vicdanım rahat herşeyi yaptığımı ve yeterince beklediğimi düşünüyorum ☺️ Sezeryan öyle korkulacak birşeyde değil biraz ağrım var tabiki ama dayanılmayacak gibi değil ve spinal olmamın en büyük faydası ilk büyük ağrıları çekmedim . Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kavuştursun inşallah,doğum hikayesi yazdığıma inanamıyorum ☺️ 15.04.2019
xwoman Balkaymak61 Analı babalı büyüsün inşallah :) ilk kalkışta çok zorlandınız mı ? Nasıldı ağrılarınız
Balkaymak61 xwoman teşekkür ederim ☺️ aşırı zorlanmadım spinal sonrası uyuşukluk vardı onunla kalktım yürüdüm , o uyuşukluk yüzünden yere basmak zorladı . Ama genel olarak kalkıp yürümek kolay oldu yataktan her kalktığımda ameliyat yerim sızladı sadece.