Vctry1706 Kızlar iyi geceler 00.00 itibariyle 39+1 olduk akşamdan beri hafif hafif sancim vardı şimdi biraz daha arttı ama ne nişan ne su var böyle sanki büyük tuvaletim varmış gibi bir his var bide şimdilik dayanilmayacak bı ağrı olmadığı için evdeyim sabah randevum var zaten bu sırada sizlere sorayım dedim
Mom534545 Vctry1706 canm bnmde hiç sancm yok vajina ağrısı ve bel ağrısı dşnda 2 cm açklk var dün nişanm geldi bnmde ama nstde bile sancı yok çkmio
Tuanam01 Panik yapma canım ama su ve nişan gelmeden de oluyor sancının geliş dklarına bak ona göre belli olur zaten önce aralıklı sonra 5dk bir düşüyor sağlıkla alırsın İnş meleğini kucağına 🙏
XelisaX Tabi canım benim de aynı şey oldu ve ertesi gün Nişan geldi bir sonra ki gün sabahta suyum geldi, açılmam geç olduğu için akşama doğum yapmıştım! 🕊
Benay Vctry1706 benim sancım öğlen 3 de başladı akşam 10 da nişan geldi ben 3 den 10a kadar sancı çektim yavaştan arttı sonra da nişan geldi 1 saat sonrasında ise sancım 3 dakika da bire düştü
Vctry1706 Kyhnsnl58 ben hamileliğimin en başından beri çok yürüdüm dünde 8.5 km yürümüştüm eve geldim sıcacık bı duş aldım 7 tane hurma yedim yatmaya hazırlanırken sancılar sıklaştı nişan geldi