Bella34 Selam kızlar bebişler için şampuan ve vücut kremi ne aldınız? Babay&me, mustela ve sebamed arasında kaldım maalesef hersey çok pahalı 😢
Ozlemyy Bella34 baby&me yi mühendisin oğlu sayfası öneriyor fiyatı da uygun 15 tl gibi birşey bende alacaktım ucuz diye teredütte kaldım:)
Edaolcay Instegramda muhendis oglu na bi bak derim butun markalarin iceriklerini arastiriyo en cok mustela markasi dogal gorunuyo bende ondan alicam arastiriyorum