Naz60 o kadar uzun sürüyor yani.anlasım canm ben daha kısa sürüyordur diye endişelenmiştim.dün parçalar düştü benden daha, ama iki haftadır kanamam vardı.bir haftadır da adet kanaması gibiydi.iki gündür parçalar düşünce ben düştü diye ağrım kesilir sanmıştım ama karnım ağrıyor hafif hafif.çok zormuş gerçekten.Allah hepimizin yardımcısı olsun.umarım benimde temizlenir tamamen ve kürtaja gerek kalmaz inşallah.