elekarven_94 Kızlar kalp atmadığını duyunca hemen ümitsizliğe kapıldınız mi yoksa başka doktora gttiniz mi yada kan falan geldi mi
Merve123a elekarven_94 kaç jagtaliksin cnm atmiyorsa yapcak. Bişey yok maşesef ben ikizleriöden birini kaybettim kalp atişi görülmedi sen bile. Aksam görürsün ultrasonda zatrn
Tuanam01 Ben başka dr gittim bekledim bidaha gittim alalım dediler aldırmadım en son kanamam oldu düştü sonra kürtaj oldum pişman değilim elimden geleni yaptım taktir ilahi bence biraz bekle sende belki 8 haftalıkken kalbi atacak yanlışım yoksa 9 haftalıkken duyan bile var yine bir postta okumuştum yinede en iyisini siz bilirsin RABBİM hakkınızda hayırlı olanı nasip etsin🙏
Ebrs elekarven_94 canim haftasini tam hatirlamiyorum ama benim bebisinde kalp atışı geç duyulmuştu. Ben baska doktora giderek çözüm bulmuştum