Nevo iki hafta once gittiğimde nst ye girdim çıkarken bi kız ağlıyordu benim bebeğim iyiydi başka doğum aldılar benim çocuğum nefessiz kaldı diye ağlayıp duruyordu bir de bugün gittim yine nst için sıra beklerken baba soruyordu bebeği görebilir miyiz diye hemşire de ölüm raporu yazılıyor dedi görebilirsiniz dedi ben de çekindim sormaya hepten kendi kendimi korkutmak istemedim