Gulsen06 Evet ben de kavustum bebegime kizlar o kadar sok durumdayim ki tam tamina 2 saatte dogurdum pazar günü 4 te eşimle pazara gidelim dedik hic sancim yoktu pazarda aniden bastiran yagmurun sonucunda markete gidelim dedik markette bana birden sanci girdi eve geldik evde sanci gecmedi dusa girdim sıklıklara dikkat ettim dk lara düşmüs hemen doktoru aradik doktorun tavsiyesiyle hastaneye kostuk hastanede aciklik 5 cm di doktor aksam 8 gibi dogurursun dedi hemen lavman yapildi ve epidural takildi sonra 8 gibi aciklik 9 cm büyük tuvalet hissiyle ve ikinmayla beraber bebegimi 3 ikinmada kucagima aldim cok rahat bi dogum oldu allah herkese kolay dogumlar nasip etsin
mervegedik Gulsen06 hayırlı olsun canım Allah anali babalı büyümeyi nasip etsin 😍sıra bizde 39+6 olcaz 12den sonra hala gelmeye niyeti yok 😅
Deletedmom308 Gulsen06 bu be yaa ne kadar kolay bir Doğum olmuş :))) darısı başıma benim de çok az kaldı beklemedeyiz :) Hayırlı uğurlu olmasını temenni ederim:
Zeynep7492 Gulsen06 cnm son haftalarda ne yaptım bize lütfen fikir ver ? Doğumun cokmgzl olms masallah
Prettymom Gulsen06 vakti zamanı gelmeden gelmez ben de öyle bekliyorum :) inşallah gelir artık. Hayırlı olsun canım analı babalı büyüsün
mervegedik Zeynebrima bu akşam bi ara kasilmalarim ağrım oldu dedim dogurucam herhalde ama sonra geçti 😅