BiGi00 hiç sorma eşim ümidini kesmişti gebelik yok diye ama aslında kızım içimdetmiş hayata tutunmuş ağladım üzüldüm sonra rahatsız oldum kesinleşti hamilelik kesede adetim gecikti 10gün sonra gittim kese görüldü hamileliğimin 14.haftasında düşük tehlikesi ile karşılaştım o zaman bana acil seni yatırmamız lazım tehliken var dediler eşime sarılıp ağladım yatışı kabul etmedim 2 günsonra tekrar lekelenme olunca ve istifra ediyordum yeme içme kesilmişti yatırdılar 1gün dayana bildim evime geldim evimde dinlendim