AyseTugba22 aynı şeyi yaşadım 18. Haftamda kusunca zaten kurtarıyorsun ben yediğim herşeyi kusmuştum acilde de gebelik kan değerlerin normal ama idrarında enfeksiyon var demişlerdi serum verdiler bi de munorol yazıp yolladılar doğum doktorumuza gittik orda da o kadar halsizliğin açlığın üzerine çocuk kıpır kıpırdı. Endişelenme ama kötüysen acile git serum falan veriyolar su eksikliğini gidermek için