Simsar Kizlar 34 haftalk hamileyim yaklasık 2 haftadir sag gögsümün altı yanıyo icten degilde sanki tenim yanıyomus gbi bastırncada acıyo genellkle geceleri daha cok oluyo int okudum bazi yerlerde kaburga agrisi yaziyo bazi sitede bebek ayagini dayiyodur yaziyo basina gelen ya da bilgi sahibi olan var mi cok huzursuzum😞Doktoruma sordum cevap vermedi..
[silindi] Simsar sütyen yeri olmadığına emin misin canım benim göğüsler büyüyünce sütyenin teli ağırlıktan yaktı tenimi hala çizgileri duruyor
HalisEbruoban Simsar canım ıkı gebelıgımdede oldu normal korkma sankı etını kesmısler gıbı acıyo son zamanlarda dahada cok acıtıyo bebek
Simsar Yok degil canım sadece sag tarafım sol tarafımda hicbirsy yok üstünden baktgmda da bsy yok tenimde kızarklık fln şaştm kaldım@mahirveannesi
Samettoy Ayiptir söylemesi ama kocan çokmu dokunuyo yani yanliş anlama canim ben kocam çok dokundugu zaman basini somurdugu zaman ayni senin dedigin gibi oluyo bendede oyuzden dedim
FnurGokcan Samettoy yuh gerçekten az daha özelinizi açsaydınız, bu ne detay sevicilik böyle. Oysa ki hergün en az 10 kişi forumda erkek hesapları var diyor ama bu uyarılar boşuna anlaşılan
Simsar @Samettoy saka falan mısınz ben canımn derdindeyim ve oyle brsy olsaydi basligi cinsellikte acardim gercekten ayip oldu soylemesi keske hicbirsy yazmasaydiniz.
Simsar Saolun kızlar cevremde boyle.birsy yasayan olmaynca endise endiyo insan dedigm gbi doktoruma sordm o da cevap.vermedi icimi rahatlattinz Allah razi olsun🙏
Samettoy Yok canim sen beni yanlis anladin gercekten oyle ozel seylerimi kimseyle paylasmam gercektwn oyuzden bendede oluyo bende aci cekiyorum yani oyuzden dedim niyetim bu degil kusura bakmayin yanlis anladiniz beni ozur diliyorum sizden ben sadece yardimci olmak istemistim ama yanlis anlattum herlde cok ozur diliyorum sizden