Gzdtkn Merhaba 🙂 umarım gebeliğiniz muhteşem geçiyordur hepimiz sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza. İkili test yaptırdınız mı diye sorucam atakentte yaptırdım ama kaç günde çıkar acaba ? Yaotıranlar bilgi verebilir mi ?
Sonay Gzdtkn ben atakente hamileyken hiç gitmedim cnm ama hastaneyi arayıp sorabilirsin bilgi verebilirler
MeryemKaragzEyibilen Canım ben uzmanlara gidiyorum ama daha 8+3üm ben yaptırmadım. Eltim devlette yaptırmıştı 10 gün sonra alabileceğini söylemişlerdi. Özelde daha erken sonuç alabilirsin gibi geliyor
Gzdtkn Teşekkür ederim MeryemKaragzEyibilen allah sağlık versin kolay geçsin hamileliğin inşallah. Acaba cinsiyette söylermi o zaman 🙂
Gzdtkn Uscan Hmmm anladım çok teşekkür ederim bizimkide çıkr heralde öyle. Bi ararım 7 gün olunca olmazsa 🙂 sizin kaç haftalık bu arada ?
Sonay Uscan aaaa aynıyız aynı hastanede karşılaşıyormuşuz 😂😂😂 gerçi ben devlette doğum yapmayı düşünüyorum 😏
Uscan Sonay ben filiz hanıma gidiyorum aslında doğum fiyatlarını duyunca bende belki son dk devlete gider doğururum😂😂😂😂😂 ama karamürselliyim ve burdaki devlet hastanesi çok kötü hiç güvenim yok 🤷🏻♀️
Sonay MeryemKaragzEyibilen ben 4 sene. Önce Oğluma hamileyken söylemediler devlette ama ikinci gebeliğim bunda 12-16-19 haftalarda baktılar ama göremeyince net bişey demediler Söylüyorlar artık aslında 😊 19 haftada net gorduk ve söylediler
Sonay Uscan bende devlette Cihan beye gidiyorum memnunum. Tavsiye ederim 😊 uzmanlar çok Pahalı ya iki gun içinde bna bu kadar para vermek işime gelmedi . Yinede Hayırlısı tabiki ☺