Misskokulumm Canım benim de oluyordu hamilelik boyunca oluyor doktorum öyle söylemişti hatta adet olacakmış gibi sırtım da ağrıyodu ama sen dikkat et kendine bi doktoruna sor yine de
Tbusraaa Misskokulumm ctesi gittim BETA testi yapıldı. Ultrasonda Kese görünmüyor dedi başka bir dr gideceğim için biraz beklemek istiyorum ama yarın BETA testi var yine gittiğimde soracağım umarım önemli birşey değildir. Çok teşekkür ederim.
Tbusraaa Misskokulumm O yüzden istediğim dr 10 gün sonra gideceğim. İlk BETA testim 119.56 çıktı yarın yapıldığında artış olması gerekiyor galiba değil mi ?
FSCMK Tbusraaa AA olurmu içiçedir su herşeye iyi gelir canım gem karnın felan çatlamaz hemde ağrın olmaz
Tbusraaa FSCMK İnan midem bulanıyor hiç sevmiyorum ama herşey iyi olması için günde 8-10 bardak içmeye zorlanıyorum.
Aylinyalin Benimde hep karnim agriyor ama doktorum bunun gayet normal oldugunu rahminin büyüdügünü söylemisti bana. Eger kanamaniz yoksa bebeginiz gelisiyor ondanda oluyor karin agrisi. Ama eger kafaniza cok takiliyorsa Doktorunuza basvura bilirsiniz 😊
Tbusraaa Aylinyalin Allah’a şükür kanamam yok ara ara karın ağrım oluyor sadece. Böyle söyleyince içim ferahlıyor :)
Tbusraaa FSCMK içiyorum zorluyorum kendimi sonra da çok idrara çıkıyorum :) araştırdığımda hamilelik belirtilerinde vardı sık idrara çıkmak
Aylinyalin dedigim gibi karin agrisi gayet normal biz suan 10+1 deyiz halen agrim oluyor ara ara ama iciniz rahat olsun gayet normal 😊 bide bulantiya karsi cubuk kraker tavsiye ede bilirim 😊