Portakalcicegiii ElifLeyla yarın sabah ilk iş bende kendi druma gidcm inşallah banada yapar o iğneden çok korkuyorum birşey olur diye 😞
Portakalcicegiii ElifLeyla zaten canım sıkkındı iyice sıkıldım acildeki dr niye hiçbirşey yapmadi direk eve gönderdi dengesiz ya
ElifLeyla Portakalcicegiii amin hepimizin inşallah benim de karnım çok sertleşiyor ara ara belim ağrıyor inşallah açılma olmaz biraz daha zaman geçer
Portakalcicegiii ElifLeyla benimde belim çok şiddetli ağırıyor bak sendede benim belirtilerim var çok dikkat et kendine ağır iş falan şakın yapma yat hep
Portakalcicegiii maviceselcan bende öyle yapacam canım bütün gün yatacam artık inşallah zamanında sağ sağlım bebeklerimizi kucaklarımıza alırız 🤲
ElifLeyla Portakalcicegiii o bilmeyebilir doktorunla tlf la görüşseydin sıkma canını stres daha kötü yarın dr na gidersin
ElifLeyla Portakalcicegiii evet hep yatıyorum sende şakın stres yapma yat dinlen inşallah dayanırız biraz daha 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Zhlcnr maviceselcan peki tetıklemıyomu bu muayene acılmayı benımde kasılmam var duzensız Aralıklarla alttan bakarlar dıye gidemıyorum 28 haftadayım
maviceselcan Zhlcnr tetiklese risk alıp bakmazlardı diye düşünüyorum. Zaten son haftalarda çatı muayenesini de alttan bakarak yapıyorlar canım
Rabiaatik İyi geceler kızlar bende 1 ay önce kanamayla geldim ve doktorum yatırdı bni hastaneye ertesi gün alttan baktı ve acılman başlamış dedi ve serkulaj yaptı rahimi dikti neyse hastanede yattım. 1 hafta öncesinde yine gece altıma kaçırdım sandım öle böle deil kan boşaldı tuvalete kalktım pıhtılar falanda geldi sonra geldik gene hastaneye serklaj açtılar rahimi acılar yani şuan 2 cm acıklıgım var 22 haftalıkım böle olupta zamanında doguran varmı artı erken doguranlarda bilgilendirirseniz seqinirimm şimdiden teşekkür ederim kızlar iyi geceler
Portakalcicegiii Rabiaatik allah yardımcın olsun canım inşallah biraz daha dayanırsınız bebeğinle benim bebeğimde biraz daha durur inşallah 😞🤲
anapanda12 Rabiaatik Rabbim yardımcın olsun inşaAllah. En azından şimdilik bol bol yatıp dinlenmekten başka bişi gelmiyor elimizden. 22 haftaya kadar gelmişsiniz çok şükür en azından bi dört hafta daha dayanırsınız inşaAllah 30lu haftaları da görürüz 🤲
Alp-oyku123 anapanda12 rahim ağzınız ne kadar acaba...o kadar erken vuruluyor mu ben 25 ten sonra diye biliyordum acikcasi Allah şifa versin bendede var rahim agzi sıkıntısı
anapanda12 Alp-oyku123 en son gittiğimde 27mm dendi dikişlerim var ve onlarda açılıyor. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲