Zeytinusss kimse için isim koymuyoruz ki evlatlarımıza benim allah nasip eder ise oğlum olucak tuğra koyacağım ismini bizimkiler eşimin tarafı ne o isim diyip duruyor benim kendi annem ben başka isim ile çağırırım diyor kız kardeşlerim babam dahi alay eder gibi tura deriz yazı tura deriz diyip duruyorlar biraz soğudum isim den sonra eşimle başka bir isim koyalım dedim eşim ne oldu da kararın değişti dedi şimdi o şekilde söyleyenlere ben sizin için koymuyorum diyip sustuyorum