Elikkk kızım hızlı gelişim gösteren bir bebek olduğu için keşke az değil bir iki tane alsaydım diyorum su an 3,5 aylığız ama kıyafetleri ayıyla uyumlu değil. İnternetten alırsın çıkar kendin alırsın az almanın faydasını görürsün bir kaç defa anca giydiği kıyafetleri oldu maalesef. Çok şey almadım diyordum ama bakacak olursak anneannesi babaannesi aldı derken baya olmuş 🤷♀️ Şimdi bir kaç parça alıp giyiyor yenisini alıyoruz öyle çok çok almıyoruz ☺️