Daisyy Arkadaşlar bazı sebeplerden ötürü 30. Haftamda doktor değiştirmek zorundayım. Aynur hanımı düşünüyorum forumda çok adını duymuştum. Kendisi nasıl bi doktor? Hastane temiz mi? Genel anlamda memnun musunuz? Orada doğum yapan var mi? Bi genel bilgi alayım lütfen acil doktor bulmam lazım çünkü ne kadar erken o kadar iyi.
Daisyy Mbfiliz bekleyelim de görmüyorlar bugün aynur hanımın hastaları forumda değil galiba yoksa çok görüyordum :)
Daisyy Mbfiliz proline baktım da sen de Gökalp beyin hastasiymissin. Acibademe gecmeseydi iyiydi ya bi anda doğum fiyatı 2 katına çıktı bizi zorladı yoksa çok memnundum doktorumdan :(
Mbfiliz Evet bende cok seviyordum gokalp hocayi keske baska hastaneye geçseydi acibadem olmasaydi kendimi ortada kalmis gibi hissediyorum cok alismistim ona
Daisyy Mbfiliz ya ben de içim hiç rahat değil çok güveniyorum Gökalp beye ama maddi açıdan çok zorluyor bizi ne yapsak bilemedik. Başka doktor başka hastane içime sinmiyor kafam acayip karışmış durumda :(