EsZe bu benim 2 ci gebeligim gecen sene subatta ikizlerimi kaybettim gelisimi durmustu ama o klomen catlatmaylaydi suan bisey kullanmadim folic asit disinda ama puko oldugu icin doktor yumurtlama kontrolu yapti kendi yumurtami kontrol etti oda 24 flndi catladi zaten direk oldu 4 nisandada yerlesti ki hissettim cok agrim vardi degerimde o gun 7 cikti ve kat kat artti insallah normaldir carsamba tekrar gidicem kesenin buyumesine bakicak