Cnsuygz06 kızlar roxy matik kullandım ama deterjan erimiyor siz hangisini kullaniyorsunuz bebek deterjanii
2kizannesi- Cnsuygz06 Bende sabun tozu kullanmayı düşünüyordum granüllü ama iki kez falan durulama yapmak gerekiyormuş bende o yüzden sıvı kullanıcam ama hangisini kullanıcam bilmiyorum, büyük ihtimalle Dalin kullanırım herhalde ya 🤷🏻♀️
yummyaras Cnsuygz06 roxy. Ben kısa programda yıkadıktan sonra ekstra durulamaya atıyorum o zaman kalıntı olmuyor
Figent Krbksrf ben kullanıyorum canım hatta 2 ölçek atıyorum hiç sabun kalıntısı filan kalmadı 30 da yıkıyorum. Memnunum şimdilik
Duyguanneoluyor Cnsuygz06 bndede aynısı oldu erümedi deterjan şimdi unibaby aldım miss gibi oldular pahalı biraz ama yapcak bişey yok
Krbksrf Figent cok tsk ederim bende alip almamak konusunda kararsiz kalmistim artik alagimda yavas yavas yikayim giysilerini