Yaz_08 bende doktora gıttım defalarca bunun ıcın hem gazıye hem gölbası hasvak hastanesıne ıkısıde kültür istedı sonuclar temiz cıktı normal dedı doktor ama ıste ınsan rahatlamıyo hep altında bıseler arıyo netten de arastrdm orda da sacma sapan seyler yazıyodu iyice endıselendm ama cok sükür biraz azaldı insallh normaldır