Gozdefiraf Merhaba. 13 Mart'ta kan ve idrar testinde gebelik çıktı. Değerim 16.82 idi.Ertesi sabah yani 14 Martta kanamayla uyandim boş gebelikmiş.Bu ay 14 Nisan tarihli idrar ve kan testinde beta hcg değerim 3786 çıktı.Bana yüksek geldi.Kendimi iyi hissetmiyorum.Boyun omuz kasık ağrım ve bulantım var.inanamayacaksiniz belki ama başım bile dönüyo ara ara.Yarin doktoruma randevu aldım.ama size sormak istedim.Bu deger normal mi? Çoğul gebelik olabilir mi? Yada dış gebelik ?
Busimss Gozdefiraf Adet olacağın güne bağlı aslında biraz da günün geçti mi ? Eğer geçmediyse yada 1,2 gün geçtiyse gerçekten baya yüksek çıkmış çoğul gebelik olabilir tabi neden olmasın 😊
Szekiye Gozdefiraf kanamanda varsa dikkatli ol canım dış gebelik te baş dönmesi çok oluyor ben yaşadım mutfakta bayıldım çene baş dikiş atıldı.gebelikte kanama riskli durum hayırlısı olsun bizede haber ver
Szekiye Gozdefiraf pardon canım iki ay üst üste hamile kalmışsın ilk okumada anlamadım hakkında hayırlısı olsun inş bu sefer sorunsuz sağlıklı gebelik yaşarsın
Cagladevecioglu Gozdefiraf canm cogul gebelikte olabilir ama benim betam iki kat iki Kat artiyodu ama 10. Haftada ikiz Oldugunu ogrendik bi baktir bakalm yltrasonda suan gorunmesi lazim kesenin
Cemrenin-yavrulari Gozdefiraf canım bende öğrendiğimde çok yüksek çıkmıştı acaba ikizmi diye düşünmüştüm ama 1.5 aylık gebeymişim o yüzden yüksek çıkmış seninde öyle olabilir. Şimdiden hayırlı olsun 🙏🏻
Menis21 Gozdefiraf bence normal ben 3 bin küsürde 5.3 tüm bence değerin çok iyi hadi hayırlısı.... ilkinde çıkan çok düşükmüş zaten...
Aysingeldiislerdegisti Gozdefiraf yumurtlaman bir kaç gün önce olmuş olabilir yada çoğuldur herkese göre değişir bu hormon değeri
Semosh 4-5.haftada 10000 çıktı. Betam kontrolde doktor seçemiyorum daha erken dedi çiftte olabilir tekte şuan için tek dedi. 7+4m. Beta m 10000dedimde o önemli Bi kriter değil değil dedi bende anlamadım. İkiz olsa kesin görünürmüydü bu haftada? 3hafta sonra gel dedi. Kesinleştirmek için