Tugbanurbulutt_77 Ay canım valla yapılması gereken en önemli şey diyim sana. Ve için rahatlıyor herşeye bakılıyor aklına gelen gelmeyen ve çok önemli bence.Mesela kuzenimin kızının yumurtalıklarında bi eksiklik olduğu ve çocuğunun olamayacağını söylediler doğduğu andan iğne vuruldu şimdi 1.sınıfa gidiyor ve doktoru 5 sene daha vurulmasını söyledi. Eğerki 17 yaşına kadar yada evlenene kadar farkedilmeseydi tedavisi olmayacak birşeydi şükürler olsun tedavisini oldu.