CcansuTozbey Hamişler merhaba 🤰🏼 Ben 11+2 günlük hamileyim doktorum 1 hafta önden gidiyor dedi dün ikili test yaptırdım sorun cıkmadı şükür doktor tahmin olarak %70 erkek dedi biz aslında kız olarak geçirmiştik içimizden var mıdır yanılma payı 💗
Kbrzynp CcansuTozbey ayniyiz 11+2ben ikili test yaptirmayacagim da 14.hafta gideceğim cinsiyet için. Sizin erkek demiş değişmez muhtemelen cikinti görmüşse. Kemik yapısından benzetmisse değişebilir bence
Mi1007 CcansuTozbey yani içten geçirmeyle olmuyor malesef 😬 bnm 12. Hafta erkek dedi doçent doktor. 13 hafta profa gittim kız dedi renkli detaylıya girmiştim bidahada değişmedi o çıkıntılar kızdada erkektede var. İki üç hafta sonra netleşir
Drngrkm CcansuTozbey %70 diyorsa çok yoktur bize de %80 erkek demisti 13.haftada 16’da gittigimizde %100 dedi.
Efebilal CcansuTozbey valla canım 14 haftalıkken erkek dedi bi hafta sonra göstermedi bizimki şimdi 17+4 olduk yine göstermedi zar zor baktı kız gibi dedi ama kesin değil dedi yani değişebilir 😂😂bende beklemedeyim bakalım herşeyin hayırlısı sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🙏
CcansuTozbey Kbrzynp Çıkıntı görmemiş sadece kemik yapısı dedi birazcık boyu uzunmuş bilemedim ki aklım karıştı 🙈🙈🙈😍😍😍
Sevgiii Bana 13 haftada erkeğe benziyo dedi doktorum önümüzdeki ay kesin belli olur dedi yanılma payı varmı ? Yardımıcı olabilirmsnz ?
CcansuTozbey [bilinmeyen] Ayy bilmiyorum ki ya belki değişir tabi ki erkek de olabilir ama herkes bana kız kız dedi doktor erkek diyince şok olduk 🙈🙈🙈😍😍☺☺
Anakralice CcansuTozbey aynı şoku bende yaşadım herkes kız dedi bendede kız belirtiler vardı %80 erkek dedi halada icimden kız geciyo 😁
Yarendeniz [bilinmeyen] banada 13 haftada kız dedi ay sonu tekrar gidcem değişirmiki ben pempiş kıyafetler almaya başladım bile 🙈
Yarendeniz bir kızım var sekiz yaşında bu ikinci hamileliğim bana kalda ben kız istiyorum benim haricim erkek istiyor 😆 tabiki önce sağlıklı olması 🙏🏻
Yaaravulu Bende 11 haftalık %80 erkek dedı 18 haftalığım kız dedı 2 kere baktırdım bende kız hıssetmıyırum erkek hıssedıyorum hep 😀😘😘
Elfn CcansuTozbey 11+5 günlük hamileyim bana da bugün doktorum %70 kız dedi ay aynı günler de doğuracaz ya hemen hemen 😍😄