Mihrimahirem bende şeker ve tansiyondan dolayı aynı durumdayım sizinle 25 haftalık ve 352 gr bana da karnın da ölebilir veya doğum sırasın da ölebilir yaşarsa daha beyinde hasar kalır dedi ben de hala bekliyorum.suyum da azalmış Bebeğim yaşıyor hala 2 gün önce amniyosentez sıvısı verdim Taktir Allah’ın inşallah iyileşir bebeklerimiz ❤️