Demirkolyasemin gerçekten mi şoktayım şu an , ilk haftalar bende de hiç bir sıkıntı yoktu, size tavsiyem en geç 2 haftada bir kadın doğum ve Hematolojiye gidin ve periferik yayma yaptırın, kadın Doğumda da özellikle plasenta ve kordon akışına baktırın mutlaka!! Benim tahmin ettiğim gibiyse bizde 15, haftadan itibaren vardı bu durum ve bunlara bakılmadığı için geç farkedildi diye düşünüyorum