Mihrimahirem Kızlar kronik bi hastalığım var, 12+6 da Hematoloji doktoru daha önünde uzun bi zaman var bebeği aldırmanı öneriyorum dddi. Kabul etmedik . Neyse git gel 40 gün hastanede , nerdeyse bi o kadar da gidip gelmeyle kan değişimi vs 25+3 olduk, bebeğin gelişimi gerideydi kaç haftadır.kordonda direnç kaybı var. Bugün de perinotoloğa gittik, bebek 353 gram haftasına göre çok küçük yani, bpd 23+6 Ac-fl: 20+2 doktor daha gelişmez artık bu çocuk erken Doğum Öneriyorum ama yaşamaz dedi. böyle şeyler yaşayan Doğum yapan var mı bebeği sonradan kilo alan 😔
Selam12 Mihrimahirem merhaba çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun inşallah farklı doktorlara gitmeyi denediniz mi
ceco Mihrimahirem bileğim yok canım postun üstte kalsın Hematoloji diyorsun kansızlık mı var 🤔 aşırı derecede
Nursemomm Mihrimahirem rahatsızlığın ne canm özel değilse ona göre bi bölüm dr u profla ve iyi bir perinatologla ilerleyebilirisn diye düşünüyorum Allah yardımcın olsun 🙏🙏
Mihrimahirem Selam12 gittiğim yani takibimi yapan doktor Prof, her hafta muayeneye gidiyorum her hafta asistanları da bakıyor hepsi olumsuz şeyler söylüyor ama bugün doktor böyle söyleyince çok kötü oldum, tabiiki takdir Allah’tan, acaba ne yapılabilir
Yasesans Mihrimahirem merhabalar bende aynı hastalığa sahibim şimdi gebeyim. Bebeğinizi aldınız mı kucağınıza inşallah almışsınızdır. Cevap verirseniz çok sevinirim
Mihrimahirem Nursemomm Hematoloji doktorum da kadın Doğum doktorum da profesör, ikisi de bölümde anabilimdalı başkanı üstelik. Perinotoloğum da doçent direk doktorum yönlendirdi zaten daha ne yapabilirim hiç bilmiyorum
Mihrimahirem Nursemomm kan hastalığı Ttp trombositlerim düşüyor trombosit (plt) değerlerim çok düşüyor, kan değişimi yapılıyor bu yüzden
Tamam Mihrimahirem Rabbim şifa versin.Bu kadar büyütmüşsünüz,sizin sağlığınızı riske atan bir durum yoksa bence bundan sonrası için kadere teslim olun.Ama böyle konularda dışarıdan konuşmak çok itici.Karar sizin ve en doğru karar sizinki olacak
Afrartis Mihrimahirem merhaba benim de trombositim çok düşüktü, geçen hafta doğum yaptım 35+1de. Sıkı takiple bu haftaları gördük çok şükür. Size de dua edeceğim isim soy isim yazarsanız güzel olur
Ersozburcin Mihrimahirem çok geçmiş olsun cnm allah yrdımcın olsun demekten başka birşey diyemiyorum ünş herşey düzelir.