Cihanergis 4+4 günlük hamileyim bugun kahverengi bi akıntı geldi normalmi doktora ulaşamadım lütfen yardımcı olurmusunuz
Saratln Cihanergis hemen korkma canım ama doktora git mutlaka yarın.. iş yapma yat dinlen ayakta kalma fazla..
Ozan_esra Canım çok fazla endişe etme gene de tabi ki doktoru ara ama bende adetime 4 gün kala kahverengi leke geldi afedersin peçeteye. 2 gün sürdü ondan şüphelenip kan verdim kan sonucu ertesi güne çıktı ertesi gün doktoruma randevü alabildim demeyi de unuttum ama bi çok tanıdığım ve bir çok yerde yerleşme kanaması diyor doktorum da pembe kırmızı kanaman olursa hemen gel diye bilgi verdi senin de belki öyledir içini ferah tut rabbim korusun ♥️
Sibella86 Dün sabah aynısını yaşadım sağolsun doktoruma yine ulaşamadım acile gittim dr kahvetengi akıntıdan korkmuyoruz biz desi çok şükür herşey yolundaydı. Doktora git mutlaka ama telaş yapma dinlen bolbol. Ben 11+1 im bugün
Gazell Canım bende yaşadım korkma genelde yerleşme sırasında içeride kalan kan çıkıyor doktorum kirmiziya dokmedikce korkma demişti yinede dikkatli olmakta doktora danışmak ya fayda fay kendini çok yorma