Periihsnva Ne yapsam 38den dusmuyor atesim dr ulasamiyorum baska dr parasetamol kullanmami onerdi. Benim gibi olan varmi bebeginiz bundan zarar gordumu?😕
Busra0550 Periihsnva ateş bebeğe zararlı diye duymustum. İştersen bi duş al halen düşmezse bi acile gidebilirsin
BaharSefvan Periihsnva canm ateşten bebek etkilenip düşük gerçekleşebiliyo bi an önce acile gitmeni tavsye edyorm
Zmrtbdk Periihsnva Ben de 1-2 kez aldım erken haftalarda canım.Doktor önerdi tabi.Ateşlenmemen lazım dedi.Ateşlenmek tehlikeliymiş bebek açısından.
begushhhhh ateş tehlikeli bende geçen hafta ateşlendim sanırım salgın var damar yolundan antibiyotik, sıvı ve parol verdiler daha sonra günde 3 kere parol içmeme izin verdiler sabah akşam 1000 mg agumentin içiyorum ve bol bol su tüketiyorum ayrıca ateş ölçer aldım eve üşümeye başlarsam hemen bakıyorum 16 haftalık hamileyim bence sende biran önce acile gidip serum al benim boğazım iltihaplanmıştı ondan oldu geçmiş olsun sevgiler
Periihsnva Zmrtbdk evet bebek icin cok riskliymis diye biliyorum bende o yuzden cok korkuyodum wukurki cabuk gecti