betulgkce sakarya canım ben ozele gidiyorum normalde Dr bana prf Dr önerdi pahalı geldi ama istersen devlete gide bilirsin dedi ilk basta normal revdevu aldım herhangi bi Dr gttim normal tütün muayene etti snra hamilelikleri ilgi bi kaç birşey sordu bende dedim ayrtiliya ne zaman gircem felan dedim 18haftalikken gtmistm 1ay sonraya versinler şöyle dedi ama özelde geldim demedim. Mart6sina verdiler