Merve6475 ben bir kere tüp bebek denedim 2 yumurtam gelişmişti sadece ama ikiside sağlam kaldı yani yeterli olgunluga ulaştı 19 mm falan olunca yumurtaları topladılar bazen biri geride kalıyor o geride kalan işe yaramıyor. Üçüde 19mm 20 mm olursa çatlatma iğnesi veriliyor sonra toplanıyor benimki genetiğe gitmişti iki ay kadar dondurulmuştu vücudum ilaçtan arınsın diye beklendikten sonra transfer edilmişti bir tanesi ama tutunamadı bebek ikinci yumurtam hala dondurulmuş olarak hastanede ben ara vermeye karar vermiştim kendiliğinden hamile kaldım şuan 3 aylık hamileyim