Vildanpasal61 Biricikbebegim Bildiğim kadarıyla şeker yüklemesi sadece hastahanede yapılıyor sağlık ocağında sadece şeker ölçüm cihazıyla şekerine bakılıyor
Vildanpasal61 Meleks Doktor kontrolüne gittiğinde kendisi söylüyor zaten yapalım diye canım ama bak sağlık ocağındada yapılıyormuş orayada git bir sor