İlk bebeğimde özele gitmiştim detaylı için hiçbir bilgim olmamasına rağmen güzel bilgi verilmediğini farketmiştim üstünkörü bakıp bırakmıştı hemde 5 yıl önce 550tl de para ödemiştim.Bu sefer devlet hastanesinden randevu aldım,nasıl güzel ilgilendi anlattı herşeyini bi Renkli çıktı vermedi o kadar onca güzel bilgiden sonra bende Zaten resmî aramadım🙏