Aysenur3858 bende de olmuştu. Kan vermiştim, kan empüte mi ne oldu dediler. Sanırım ayrıştırmak için bir madde dökülüyır ve o sırada kan bozuluyor. Bu durumda tekrar kan alıyorlar. Üzülmeyin yani. Beni aradılar tekrar gelin diye hemen gittim tekrar verdim.