Mavidenizzz Bekarken adet sancım hiç olmadı hep adet olmadan hafif hafif ağrırdı şimdi yine ayni his var adet olucakmışım gibi kızlar yardımcı olurmusunuz🙏🏼
Giizz Mavidenizzz Benim doğumum adet sancısı gibi bir ağırıyla başladı canım sonra bebek cok toplanmaya başladıydı dinlenince geçmeyen bi ağrıysa hasteneye git
Giizz Mavidenizzz çok şiddetli bir ağrın olursa rahimde baskı olursa hastaneye git sancın varmı dıye bakarlar en azından için rahat eder 😊