Melisa99 Dogumdan çok korkuyorum dogum kolaylaştırıcı birşeyler önerırmısınız ve Allah rızası için dua edermisiniz 🙏
Tuna58 Bende aşırı korkuyorum yaa ben güzel ıkınamazsam da bebeğim kanalda filan oksijensiz kalırsa benim yüzümden diye düşünüyorum hep 😪
Cnntugur En çok ben korkuyorum 😞 ve 39+1 im her an doğurabilirim 😥 nefes bile alamam diyorum korkudan ıkınmak çok zor geliyor