Bhrsu Kızlar nasipse normal istiyorum ama Sezaryana da aklım gitmiyor değil 😑 kafam karıştı tamam sezaryenda katkat kesiyorlar ha estetik dikiş diye birşey de var ama görüntüyü geçtim ne kadar çabuk kaynıyor dikişler normalde de alttan dikiş olması Ürkütüyor beni neblym kafam iyice gitti psikolojikman çöktüm düşüne düşüne tecrübeli arkadaşlar paylaşırmısınız düşüncelerinizi🙏🏻
nesildidemtopuz Bhrsu kesinlikle buyuk rahatlık ılk gebelıgım sezaryendı ıkıncı ıcınde yarın gun almaya gıdıcem🙏
oykusss Bhrsu benim de önünde daha çok var 6+5 olduk , Ben zorunlu sezeryan olacagim . oldum olası normal doğumdan korkardim. Eğer normal seçme şansım olsaydı da normal doğum istemezdim.
Ftmemne Bence buna bebeğiniz zamanı gelince karar versin. Ben 3. Sezeryanımı olacağım.mecburi oldum,normal olsun diye çok bekledim ama olmadı.Herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Süt olsun, dikiş olsun. Normal doğumda dikiş siz kolay olandaa var, dikişli zor olanda. Bence tercih olmamalı bu. Normali bekleyin olmazsa sezeryan a yönelin derim.