Nurcannozdemirr glsh34GLS Avcılar Türkan Mutafoğlu ile gebeliğimi takip ediyorum. Avcılar hospital ile anlaşmalı. Bütün eşim dostum akrabam o hastane de Doğum yaptı. Herhangi bir şikayet duymadım. Benim gözlemlediğim kadarıylada hemşireleri Güler yüzlü ❤️
Nurcannozdemirr Asli1992 eli kulağında :) 36+4 teyiz. Ben çok memnunum Türkan hanımdan ya hakkatten. Herkese diyorum, yılışık bir doktor isteyen sevmez belki ama bilgili ve kaliteli bir kadın ve anne gibi ❤️ Sizin kaçıncı hafta
Asli1992 Nurcannozdemirr 27+4 benim daha var🙂 bende çok memnunum istediğim zaman ulaşabilmek ondan bilgi almakta önemli benim için sert bir mizacı olsa da pamuk gibi 😁 sizinde Allah kurtarsın hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşallah ☺️