Bulut1907 Merhaba ; Tam.27 ci haftada 1030gr normalmi kizlar sizlerin bebeklerinizin kilosun nasildi bu haftada ??
Vildanpasal61 Bulut1907 Canım ben 26+3 günlük iken gitmiştim 991 gramdı şimdi 27+0 olduk inşaallah 1000gr olmuşuzdur bence bebişinin kilosu iyi 😊
Bulut1907 Vildanpasal61 daha fazlasi olmuatur senin 😍😙😙 bnde uzuldum.ne bileyim.kardesimin 1380.gr di bu ayni haftada eltimin ki.1200 gr di
Vildanpasal61 Bulut1907 Üzülme canım benim önemli olan sağlıklı olmaları banada 991 gr az gelmişti doktorum gayet iyi demişti bence senin bebişinde iyi 🙏😍😍