GulsahMulayim Ozlemismaili canım gittiğin doktora da bağlı ama özellerde genelde gösterdi mi benek görüyorlar. 12 haftalıkken erkek dedi bana bugün 16 haftalık kesin erkek değişmedi 🤗
Meryemabf Ozlemismaili Pozisyonu uygunsa mutlaka bir tahmin eder bende geçen hafta 13düm %90 erkek dedi zaten bir kızım var 🥰
Zmrtbdk Ozlemismaili bazı doktorlar söylüyor ama çok erken olduğu için güvenilirliği düşük.Bize 12. haftada perinatolog erkek,14. haftada kendi doktorum erkek gibi demişti.Kızımız oluyor 😂 Bizim gibi çok arkadaş olduğunu da gördüm sonra.Aklınızda olsun.