Mervednr Ozlemismaili 14 haftada kesinleşiyo genelde cinsiyeti canımm doktor ancak tahmin yapabilir. Bana 12. Haftada %90 erkek demişti 16. Haftada netleşti
Guzelannee Ozlemismaili 12 de ögrenip 18 de değişen var bence ilerde birkez daha emin olup öyle hazırlığa başlayın
aaslii34 Benim Göstermedi 😂😂keyif yapıyordu doktorumda daha küçük dedi geçen hafta gittim mayısın başında tekrar gel dedi seninki gösterir inşaAllah
Mlssa Ozlemismaili Bebiş gösterirse ultrasonda iyiyse görür bence benim doktorum 100%100dedi 13.haftada ☺️ Şuan 19+2 🥳
Tazegelin12 Ozlemismaili bana 11+5 de erkek dedi 22 olduk hala ayni gösterirse soyluyolar bide kemik yapisindan da anliyolarmis 🙂
Melek34 Banada bugun %95 erkek dedi [](https://hizliresim.com/Rrq8b1) 17 haftalik degistmi bilmem 😀