alyavetuna Cok merakli ve heycanliyim kusura bakmayin 4+6 da doktora gittim 10 mm kese haftaya gel dedi gunler gecmiyor sanki yarkn gitsem kalp atisink duyabikir miyim acaba
oykusss Kuşum gitme daha bekle , benimde 4 haftada kesem 6 haftada da kalp atışlarını duyduk ❤️ 6+5 iz şuan 😊
oykusss alyavetuna bekle bekle biraz heyecan oluyor ama mecbur bekleyeceksin 😁 Benim şimdi 1 ay beklemem lazım ama günler geçmiyoorr