elekarven_94 benimde 6.haftaya girerken oldu. doktoruma söyledim gel bakalım dedi. zaten progestron kullanıyodum onu 2ye çıkardı sabah akşam 1er tane olunca. dinlen ayaklarını uzak dedi. ağir falan zaten bişey kaldırma istirahat gerekiyor. merak etme.