Deletedmom667 Syd34 ben hıc o testlerle ugrasmadım hiç denemedim bile 🙂 en saglıklısı kan testi en azından acabada kalmıyorsun🙂
Nursemomm Syd34 çünkü ya acele ediliyor yada yanlış zamanda yapılıyor canm aslında en ideali regli bi kaç gün geçtiyse akşamdan bol su içilip sabah ilk üreyle yapılmalı yada kan verilmeli garanti olsun diye
FSCMK Syd34 benimkide çok silik çıktı sonradan hemen ikinci çizgi belirginleşti teste hata yoktur canım ya birdahaki yap yada kan testi yaptır
Bellacaio Syd34 canım silikte olda gebelik vardır demiyor ama, kan tabiki daha garanti. İnş gönlünden geçen olsun
Ozgur94 Deletedmom667 benim kan testinde de çıkmamıştı kan testi yaptıktan 2 hafta somra 6 haftalık hamile olduğum vajinal muayene çıktı
Deletedmom667 Syd34 hıc yapmadım bılmıyorum boyle şüphede kalmayım die. Bence kan tahlılı yaptır sonuc daha net olur
FSCMK Syd34 AA bide erken gebelik testimi aldın canım bence çıkması lazımdı bu testlerde yada çok küçük geç döllenmedir sen en iyisi kan testi yaptır
demet19 Bence bi kan testi ver cunku benimde boyleydi ve hamileyim😍Ama benim reglime 5 gun vardi idrar testinde boyle cikmisti
Syd34 demet19 benim aderim 10 gün geçti bende polikistik over var klomen tedavisi gördüm geçen ay bitti tedavi rahim filmi çekindim bu ay daha adet olmadm buda erken gebelik testi olsa zaten çıkardı bu testte yanıltıyor işte insanı boş yere umutlandırıyor
Mom_O Syd34 benim 2. Gebeliğim.Kizimda da aynen boyle silik cizgi cikmisti.Bunda da ayni sekilde erken gebelik testiydii.Erken gebelik testleri cok yanilmiyo canimm ama sen yine de bi tane daha alip yap istersennnnn emin olmak icinnnn
cennet_aka27 Syd34 bende rahim filmi cekildim adetim on gün gecti idrar testinde böyle silik cıktı kan verdim 61 cıktı ☺️ su an 12+3 günlük hamileyim 😘
Yavuzum1202 Aynı şeyi bende yaşadım dün ikinci çizgi beyaz çıktı hemen 8 gün gecıktım en iyisi kan testi bende Çarşamba yaptırıcam
Syd34 Deletedmom133 bide ben bunu gece yaptm baktm tek çizgi olmş ama daha içi pembeydi tam kurumamştı koydm yattm sabah baktm böyle geç. Çıkan sonuç geçersiz oluyo
Deletedmom133 Syd34 keşke bekleseydin ben 2 gün geçti yaptım hayali çizgi vardı sabaha koyulaştı hemen sağlık ocağında kan verdim hamileydim sen kan ver yinede