Denizanne bende sırf bu yüzden geçen hafta doktora gittim ama doktor aşşada vurur yukarıda vurur demişti. 😂😄 yani bebeğin keyfine göre ertesi günü tekrar yukarı çıktı zaten suan o geziyor. Ondan bazen yanda bazen aşşada bazen yukarıda keyiflerine göre takılıyorlar :) korkma. Kasılma olmadıkça bişey olmaz inşAllah :)