Hasnur ahhhh kuzum tam beni anlatmışsın bugün geldim doktordan ☹️☹️☹️ Haftaya doğmazsa gel dedi suni verecekler eğer suni ile açılma olmazsa hiç sezaryan Olur diye korkuyorum hayır o kadar acı cekip bide açılma olmazsa ☹️☹️ Bende ne yapacağımı çok şaşırdım merdiven inip çıkıyorum çömelme hareketi yapıyorum ama daha ne sancı var ne nişan ne su