Eyll_kuzu Güzel anneler bebişlerinizin cinsiyetini ne zaman öğrendiz biz 14+2 yiz doktorumuz normal den12 de falan söylüyormuş ama bizim yavru hep yüz üstü yatıyo yada sırt üstü yatıp pozisyon vermiyor tatlı birşeyler ye gel dedi 3 top çikolatalı dondurma yedim gittim değiştirdiği tek pozisyon yüz üstü yatıp secde pozisyonuna geçti var mı böyle pozisyon vermeyen aranızda şaka gibi ya
Ezgib Eyll_kuzu 12 den beri göstermedi 😂17 haftalik olduk yok inatçı yavrum 😂🤭artık ayrıntılıda görecez biz 🤷♀️Hep yüz üstü yatıyor bacak bacak üstünde keyfi keyif
[silindi] Eyll_kuzu ikili tarama testinde göremedik onun sonucunu almaya gittiğimde de göremedik 😂😂 şuan 16 haftalık olduk 29 Nisanda gideceğim inşallah o zamana öğreniriz 😂
Atikeemre14 Eyll_kuzu bizde 12+3 günlüğüz yarın ıkılı taramamı var bır hafta once kontrole gıttımızde bebısım sağ kolunun uzerıne yatmıs kendını gostermıyor dedı kendını saklıyor dedı bızede bızde cok merak edıyorum ınsallah yarın soyler 🙈🙈
Eyll_kuzu [silindi] inşallah ya çok komik oluyorlar ister istemez insan merak ediyor sağlıklı olsunda ama merak işte
Eyll_kuzu Gulayuraz allahım ya sağlıklı olsunda hala daha inanamıyorum benim bir yavrum olacağından omurgasına baktık bu gün çok değişik bir duygu işte
Atikeemre14 Eyll_kuzu aynen oyle onemlı olan saglıklı olması kız erkek farketmez rabbım ellı ayaklı versınde
Eyll_kuzu Merver hayırlısı gerçi içimde gren heves kalmadı artık anneme gitmeyi düşünüyorum artık bende